Tán csak hogy dühöngjek Ira elküldte Vári Györgynek ezt a cikkét:

http://nol.hu/belfold/egy-ertelmisegi-szerep-nyugdijazasa-1461051  

Ez annyira felbosszantott (mai magyar szerint: felbaszott), hogy lehiggadás végett leszaladtam a zöldségeshez, vettem egy kiló apró kovászolni való uborkát, és a nemrég Ira-javasolta recept szerint megmostam, levágtam a végüket, bemetszettem, mintha kovászolnék, a nejlon zacskóba az uborka mellé sok sót, kis cukrot, kaprot és fokhagymát gazdagon, és bezártam a nájlont.

Aztán leültem, és véleményem nagyon finomítva megírtam ezt:


És ha azt mondják: ugorj a kútba, beugrasz?
Annyi intelligenciája még a cselédlánynak is volt, hogy nem a tanács-adót kárhoztatta, hanem engem, aki megfogadtam.
Vári György fiatal. Nem nagyon. Vannak nála fiatalabbak.
Ám az kétségtelen: Heller Ágnesnél és Konrád Györgynél fiatalabb.
És az ez egy, ami mellette szól.
A többi inkább ellene szól.

Amúgy felvetődhet a kérdés: tényleg megfogadták a tanácsaikat? Nem sokkal később jött létre az összefogás. mint amikorra javasolták? Vajon Mesterházit ajánlották miniszterelnök-jelöltnek?
Persze az ifjú technokrata Vári, nyilván számítógépén szimulálta az összes összefogás lehetőséget, és kijött neki: mindenképp kudarc.
És talán tényleg tévedtek Hellerék. Na és? Jöjjön Vári, és tapassza be a szájukat.
Már így is sok volt a szólásszabadság. A Narancsból mindenképp tiltsuk ki őket.

Én a butaságot se nagyon szeretem, de ez nagyon ellenszenves is.

És képzeljétek: 3 órával később az uborka már fantasztikus volt, és némi vigaszt  is nyújtott

Szerző: ellenzékiszakács  2014.05.12. 19:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenzekiszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr406156821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása